Iwona Dróżdż

460215886 934947805326006 8906358258038632458 nMiasto Mińsk Mazowiecki włącza się w akcję pomocy dla powodzian.
Rozpoczynamy zbiórkę aktualnie najbardziej potrzebnych rzeczy tj.:
woda butelkowana,
środki chemiczne do sprzątania domów,
środki higieniczne,
żywność długoterminowa.
 

Dary zbieramy do czwartku 19.09.24r.
w Szkole Podstawowej nr 1 w Mińsku Mazowieckim w sali nr 8 (parter)
lub w siedzibie Straży Miejskiej

Iwona Dróżdż

podroze z klasa 400x173

Od września do grudnia 2024 roku nasza szkoła bierze udział w programie „Podróże z klasą"  finansowanym przez Ministerstwo Edukacji.

Celem przedsięwzięcia jest uatrakcyjnienie procesu edukacyjnego dzieci i młodzieży poprzez umożliwienie im poznawania tradycji, kultury oraz osiągnięć polskiej nauki. Przedsięwzięcie ma wspomóc realizację podstaw programowych kształcenia ogólnego, a także urozmaicić zajęcia edukacyjne, dzięki czemu nauka nabierze praktycznego wymiaru. Uczenie się oparte na praktycznym odkrywaniu kultury, czy też eksperymentowaniu w centrach nauki, stworzy uczniom warunki do zdobywania nowych umiejętności w niepowtarzalnym środowisku edukacyjnym.

Czytaj więcej: Bierzemy udział w programie „Podróże z klasą”
Katarzyna Trojanek

plakat20festiwal 2024Dyrekcja Szkoły Podstawowej nr 1 im. M. Kopernika w Mińsku Mazowieckim oraz zespół nauczycieli języków obcych uprzejmie zapraszają uczniów klas 4-8 uczących się języków obcych do udziału w IX Powiatowym Festiwalu Piosenki Obcojęzycznej, który odbędzie się dnia 27 września 2024 roku o godz. 1000 w Szkole Podstawowej nr 1 ul. Kopernika 9.
Prosimy o zgłoszenie laureatów (zał. 2) wyłonionych na drodze eliminacji szkolnych do udziału w festiwalu do 23 września 2024 roku.

REGULAMIN (KLIKNIJ>>>)  

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (KLIKNIJ>>>)

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH (KLIKNIJ>>>) 

ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU DZIECKA (KLIKNIJ>>>)

 

 

Administrator

2

UWAGA!

Dyrektor szkoły informuje,

że od 9 września 2024 r.

w Szkole Podstawowej nr 1w Mińsku Mazowieckim

ULEGA ZMIANIE ROZKŁAD DZWONKÓW

LEKCJA CZAS TRWANIA PRZERWA
 1   8.00 -   8.45   8.45-  8.55
 2   8.55 -   9.40   9.40-  9.50
 3   9.50 - 10.35 10.35-10.45
 4 10.45 - 11.30 11.30-11.50
I przerwa obiadowa
 5 11.50 - 12.35 12.35-12.55
II przerwa obiadowa
 6 12.55 - 13.40 13.40-13.55
III przerwa obiadowa
 7 13.55 - 14.40 14.40-14.50
8 14.50 - 15.35 15.35-15.45
9 15.45 - 16.30 16.30-16.40

Administrator

2

Rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025
w oddziałach przedszkolnych

2 września 2024 r

zajęcia odbywają się w godzinach 7:00 - 17:00

oddział 0A sala 1- p. Dorota Zagańczyk i p. Aleksandra Kwiatek

oddział 0B sala 2a - p. Paulina Wielgołaska i p. Aleksandra Kaczmarek

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025

2 września 2024 r.

09:00   spotkanie uczniów klas 1 - 4  w wyznaczonych salach lekcyjnych (KLIKNIJ>>>) 
09:30   apel dla uczniów klas 0 - 4 w hali sportowo-widowiskowej im. Bogusława Tauzowskiego
10:30 spotkanie uczniów klas 5 - 8 w wyznaczonych salach lekcyjnych (KLIKNIJ>>>)
11:00 apel dla uczniów klas 5 - 8 w hali sportowo-widowiskowej im. Bogusława Tauzowskiego
Katarzyna Jannasz

ZAPISY NA OBIADY NA ROK SZKOLNY 2024/2025

Zapisy uczniów klas I – VIII na rok szkolny 2024/2025 odbywają się do dnia 4 września 2024r.
Rodzice (opiekunowie prawni) uczniów klas I – VIII  do dnia 4 września 2024r. wypełniają kartę zgłoszenia na obiady.
Wydawanie obiadów dla uczniów rozpoczyna się w środę, 4 września.

KARTA ZGŁOSZENIA
 
obiady 2024 2025  

Wypełnioną kartę / oświadczenie należy złożyć u intendenta (pokój nr 8)

STAWKA ŻYWIENIOWA WYNOSI

  •   6,00 zł – uczniowie szkoły podstawowej
  • 12,00 zł – przedszkolaki z oddziałów przedszkolnych

NUMER RACHUNKU BANKOWEGO I TERMIN PŁATNOŚCI

Płatności dokonujemy na poniższy numer rachunku bankowego:
95 9226 0005 0024 4616 2000 0010 /Bank Spółdzielczy/
(w tytule płatności należy wpisać: Płatność za obiady za miesiąc……, imię i nazwisko ucznia, klasę).

Opłatę dokonujemy z DOŁU, tzn. do dnia 10 następnego miesiąca po miesiącu żywionym

Rodzice zobowiązani są do terminowego uiszczania opłat za obiady.

Z tytułu nieterminowego uiszczania opłat za korzystanie z posiłków w stołówce szkolnej pobierane są odsetki ustawowe od dnia następnego po dniu upływu terminu płatności.

W przypadku niedokonania płatności we wskazanym terminie dziecko zostanie wypisane z listy korzystających ze stołówki szkolnej

REZYGNACJA Z OBIADÓW

Całkowitą rezygnację dziecka z obiadów należy zgłosić w terminie poprzedzającym nowy miesiąc rozliczeniowy.

ZGŁOSZENIE NIEOBECNOŚCI W PRZYPADKU CHOROBY

Zgłoszenie nieobecności dziecka w szkole następuje w dniu poprzedzającym jego nieobecność lub w szczególnych przypadkach do godz. 9:00 dnia bieżącego (obejmującego nieobecność) przez Rodzica/ Prawnego Opiekuna, bezpośrednio u intendenta w godzinach urzędowania (pokój nr 8) bądź pod nr tel. 25-758-21-22 wew.115. Rodzice mogą również zgłaszać nieobecność dziecka na obiedzie poprzez UONET (zgłoszeń dokonujemy najpóźniej do godz. 9:00 dnia obejmującego nieobecność)

Tylko zgłoszona wcześniej nieobecność dziecka będzie uwzględniana przy płatności.